nedräkning :)

Åhej snart är denna "eviga" väntan över! Tycker tiden har gått snabbt men samtidigt långsamt. Talar nog för många när jag säger så :) Imorgon är det bara 17 dagar kvar till beräknad födsel. Men bebis får mer än gärna komma tidigare. Typ nu! Oj så jag längtar. Eller vi båda gör det såklart. Känns nästan som att jag inte har fattat det än, att det snart kommer ett barn, mitt eget, att jag faktist ska bli mamma, att jag ska ha barn med Fredrik. Helt underbart men samtidigt skrämmande. Men jag vet att det kommer gå bra. Man får helt enkelt ta en dag i taget och ta situationen när den är. Man kan inte förutse vad som kommer hända. Än fast man kanske vill det ibland.

Eftersom jag är så urdålig på att uppdatera här så lär det kanske inte komma in något nytt inlägg fören vi har våran lilla plutt. Men ska försöka.. haha :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine Nordin

Åh vad spännande!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback