trött trött trött..

Dessa tidiga dagar.. upp kl 6, lägger mig typ alltid senast 22.30. Men blir bara tröttare och tröttare. Visst att det är en sån period i början, inte så konstigt med tanke på vad som händer i kroppen. Men det är nästan omöjligt att å upp i tid nuförtiden. Har alltid haft lätt att kliva upp på morgonen. Men det är som att jag stänger av larmet i sömn eller somnar om direkt!! Och är helt död på eftermiddagen när jag kommer hem. Okej nu klagar jag en del.. i know, men är så mycket i skolan och plus extra jobb på kvällarna. Orken finns inte! Så har fått lov att neka massa dagars jobb. Tar skolan i första hand, och det är det jag måste göra. Men vill så gärna jobba också. Men får hoppas att denna mörka tid snart är över så jag blir mitt gamla jag igen. Bara att vänta :P men det är ju värt denna tid också. Får tänka på vad man har att vänta :) <3 längtar något! Men dom säger att tiden går snabbt så man ska ta vara på varje stund. Känns långt borta, men kommer säkert bara säga pang så har man den lilla hos sig :)


- På fredag ska jag och Fredrik åka till storstaden och sova hos hans kusin Robert en natt, sen på natten till söndag hämta Fredriks mamma och syster på arlanda och sen åka hem.. gaah! Men blir säkert bra bara jag slipper åksjukan -.- det är rena döden vissa gånger.



bjuder på en gammal bild idag.
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag har en kompis som också är med barn... Hon är jätte trött också och hon har varit de i hela graviditeten. Hon sover kansk 3 timmar extra på dagarna men ändå trött.

Postat av: Jenny

Det går över, jag lovar dej, man tror inte att man kommer överleva denna trötthet, men jag kan lova dej att det gör du! :) Du har något underbart att se fram emot. Passa på att sova medans du kan, sedan när bebben ä framme är det för sent... Nu när min lilla gosse kommit till världen så blir det inte mycket sömn, sover i snitt 3 timmar per natt, vissa nätter ingenting alls :( Så passa på att sova så mycket du kan OCH njuta över att bara ha dej själv att ta hand om... :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback