lilla hjärtat ♥

Var hos barnmorskan idag och kollade lite värden mm. Har känt mig så yr och illamående på sista tiden.. men allt var bra. Lite skumt men det var tydligen normalt, till en viss del. Ska väl försöka dricka mer. MEN! Sen så fick vi höra den lillas hjärtljud! Vilken känsla :') visst att jag har känt rörelser men ändå svårt att tro att det är den lilla där inne som gör dom :) så idag fick man som ännu ett bevis på att det verkligen är något som lever och växer i magen. Känns så otroligt bra! Och imorgon har vi ultraljudet. Som vi räknar nu så är jag i vecka 19 (18+5) ska bli såå spännande att få se vårat hjärta än en gång. Sist var i vecka 8, så då var plutten så liten :) lägger nog upp någon bild från ul så fort jag kan. Får bara hoppas att allt ser bra ut.

En bild från vecka 16. (Har tyvärr ingen nyare här)




jag älskar dig
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback