♥ älskade lilla plutt ♥

Hoppsan, i morse efter duschen så stod jag vid spegeln och insåg att magen syntes mycket för vecka 11, tycker jag. Fast det är väl olika för alla. Kan nog vara att jag var så pass smal innan att det märks lättare? Ajja. Visst att jag sett att den blivit lite större innan också. Men det kom som upp för mig idag bara :) kändes bara så roligt, och blev så glad! Man har ju som inte riktigt sett att man varit gravid och då blir det nästan som att man inte känner sig de heller. Men nu känns det mer verkligt :p

och än en gång.. förbannade regn!! kan du aldrig sluta?? såklart så glömde smarta jag paraplyet idag -.- och jag och josephine skulle ner på stan, precis när det regnade bra mycket. Så man känner sig otroligt snygg i håret ;) hårspray + vatten = katastrof!! haha. Men trevligt var det!



stor kärlek!
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback