v 33.

Ojoj, nu känns det verkligen att det snart är över. Fast å andra sidan inte! Har problem med ischias igen, och sammandragningarna är inte trevliga. Och inte tala om förvärkarna.. Och vig som ett kylskåp känner man sig också. Som att raka benen eller ta på sig sockarna är inte i närheten av vad man är van vid.. :p klaga klaga klaga, jag vet! Men är inte alls så jobbigt som det kanske verkar. Det går, bara man tar det i sin takt :) man får ju se på det så att man snart kommer få det finaste & underbaraste. Längtar ihjäl mig snart. Bara som att komma i kläder man inte haft på läänge. Otroligt less på mjukisbyxor och leggings dagarna igenom. Men nog för att man är less på magen som bara är i vägen så kommer man sakna den. Helt klart. Det är faktist riktigt mysigt med den också :) men nu vill vi bara ha bebis!

Och en annan sak jag och många andra säkert vill ha är vår & sommar. Jisses så kallt det varit nu dom senaste dagarna. Fast idag var det faktist bara någon minusgrad. Men får först bli bebis, sen vår och sommar :) blir perfekt ju! :)

Går in i 33 imorgon.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Jag vet att det är en klumpig tid. Men tro mig du kommer sakna precis den tiden du är i nu. Man saknar att ha den lilla i magen men samtidigt är det en otrolig skatt man fått :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback