jag vill inte.

Så jävla lyckat att vakna med feber och känner mig allmänt död. Och så går man till fönstret och kollar ut.. och vad gör det? Jo det ösregnar... Första december imorgon och är nästan 10+ och regn. Kan säga att jag gillar inte snö speciellt, men det här är fan värre! Det ska vara snö nu. Det behöver inte komma som förra året men lagomt.. Så mörkt och trisst hela dagarna. Inte konstigt man är trött och seg hela tiden. Huvudsaken vi får snö till jul iallafall.. annars är det riktigt KASST!

Nu blir det soffläge igen och massa vatten. Tur jag har en plutt i magen som gör mig på bättre humör. Om han vill vill säga. Har varit lite väl lugnt idag tycker jag.. ogillas.


PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback