sista januari

Länge sen sist jag skrev, som vanligt.. Har som inte haft ork och lust. Men ger det ett försök :)
Har som sagt gått massa veckor sen sist, så nu går jag in i vecka 32! Oj så snabbt det gått ändå, och är inte länge kvar nu. Men känns som en evighet. Haft problem med sammandragningar och förvärkar på sistone. Åkte in i torsdags förra veckan för att jag började få värkar. Så blev stoppad och dom kollade så lillen mådde bra. Skönt att det inte var något allvarligt. Så nu får vi hoppas det är lugnt tills det är dax :) längtar något! Har fortfarande svårt att fatta att vi ska ha bebis. Än fast jag känner sparkar och att det bökar på i stort sett hela tiden så är det ändå svårt att inse på något sätt. För bra för att vara sant. Tänker ofta "tänk att jag och Fredrik har skapat en ny människa" :P kanske låter.. ja jag vet inte. Men sant är det ju. Eller det räknas ju inte riktigt fören han är född, men ändå :)

Nu kommer en bild från vecka 30,
har tyvärr ingen nyare här. Så det får duga.




Alla säger att jag har en liten mage, och det kanske jag har. Och dom jag sett som är i princip samma vecka är större. Men är inte stor i mig själv heller så det kanske är därför. Men det är inte klart än ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback