Twilight. Breaking Dawn

Dagen började allt annat än bra.. Inget kändes bra, kände mig bara deprimerad. Och kom aldrig på vad det kunde bero på heller. Så det var nog inget som tur är :) fick besök av Sandra & Madde på eftermiddagen, då blev jag genast på bättre humör. Var jätte trevligt! Massa prat och fika hade dom med sig också :)

Kom hem för en stund sedan. Var och såg nya Twilight med Malin. Men alltså den var så bra! Vill se den igen. Ända dåliga är att man får vänta så länge på nästa film :( Slutade så spännande! Ajja, man har ju fått vänta länge mellan alla filmerna så det ska nog gå denna gång också :p

Och måste bara säga hur mycket det börjar kännas i magen nu :) en helt otrolig känsla! Igår såg jag till och med för första gången på magen att han sparkade eller rörde på sig :) Nu vill man bara att han ska komma. Nog för att det är lite mindre än halva tiden kvar, om man räknar till beräknat datum. Men det har gått så snabbt hittills. Så får se om det fortsätter med det :) på slutet tror jag knappast att tiden går snabbt :p då är man nog mest less på att vara stor och tjock ;) haha. Underbart.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback