♥ beräknad 2 april

Känns otroligt bra efter ultraljudet! Allt såg bra ut med vårat lilla hjärta :) Alltså vilken känsla det var att se hur mycket han rörde på sig. Då fick man verkligen se att det är en liten människa som växer inom mig. Helt otroligt! Helt underbart! Lite komplikationer har jag fått redan.. typiskt! Men får hoppas att det blir bättre. Men så länge jag får känna rörelser så känns det bra ändå trotts det onda :)

Imorgon har jag ljusparty här hemma. Kommer bli bra :) känns som rätt tid att ha sånt nu när det är så mörkt ute och nära till jul. Jag tänder ljus mest varje kväll. Så här kan det behövas :)


Vårat hjärta


PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabell

Gud så roligt! :)

Hoppas att allt fortsätter att gå bra för dig/er :)

Länge sen man träffade dig nu känns det som :( ,

Men lycka till och ha det bra! Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback