v 23.

Helt otroligt vad tiden går snabbt. Är inte allt för länge kvar tills vårat lilla hjärta kommer till världen :) känns helt underbart bra! Visst allt kan hända.. men så ska man absolut inte tänka. Det kommer gå bra. Om det inte varit något hittills så händer det nog inget heller. Usch jag och mina dumma tankar. Och frågor: tänk om.. ajja, slut med sånna dumheter.

Är så kul nu när man känner så väl när han rör på sig och bökar på där inne :) kan bara tänka mig hur det känns på slutet. Sparkar mot revbenen mm. Haha. Tycker det blir tydligare för varje vecka, om ens så långt emellan. Men dom växer ju så snabbt nu :) och får inte glömma dessa toabesök :P det är också något man inte längtar till senare. Tycker det är nog jobbigt att gå upp i alla fall en gång per natt. Ibland två.. :P

Hade prov på Läkemedel idag. Känns som att det gick hyfsat. Men det gillas inte att ha det direkt 8.10 på morgonen.. hjärnan har som inte vaknat den tiden.. inte min i alla fall :p Men är ledig imorgon. Är ju inte dumt de inte :) men har lite ångest över att jag slutar skolan till jul. VILL INTE! Men är inte lönt att börja på kurser som jag kommer få avbryta och börja om sen efter mammaledigheten. Kommer nog läsa nånting på distans i alla fall. Så jag känner att jag gör någon nytta i huvudtaget.


Ser väl inte lika stor ut som i verkligheten tror jag, men vad gör det..
Är ju en tjockis ändå ;)
stor kärlek!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback