Snart åker vi.

Passar på att skriva det mesta idag, åker till stockholm på fredagmorgon och vet inte om jag har så mycket tid i morgon för dator. Ska nämligen "flytta" hem igen i morgon också. Ska bli skönt att få känna sig hemma igen! Nog för att det har gått bra att bo hos Berith, men vill ändå ha sitt eget! Och så kommer vi hem tidigt på söndag. Lite gruvsamt med dessa timmar i bil.. inte min grej precis.. Men ska bli skönt att få komma härifrån ett tag.

Och nästa vecka på Tisdag har jag äntligen tid hos Ögrens Optik! Ska kolla synen och har bestämt vilka glasögon jag ska ha :) Ray-Ban. Dom hade ett jätte bra erbjudande denna månad. Passade mig utmärkt eftersom jag ville ha det märket. Så jag lär få dom veckan efter. Får längta att tag till :) och den här veckan går jag in i v 12. Redan.. veckorna går faktist snabbt. Kul att få se hur plutten utvecklas vecka för vecka. På ett ungefär alltså.

Nu är Fredrik på sjukhuset och tar bort gipset och ska röntga handen. Den lilla klanten har kanske brytit eller har en spricka i båtbenet.. Om han har otur så får han ha gips i 2-3 månader. Han har haft det i lite över 10 dagar och jag tror han är rätt less redan :p Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer. Tjing!



V 12
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback