fredag & hockey.

Skönt med helg. Nog för att jag varit ledig i 3 dagar, men man kan göra så mycket mer på helgen. Ikväll ska jag och Fredrik gå på Modomatchen. Nog för att han går varje gång, men frågade om jag ville med ikväll. Kul! Får hoppas dom spelar lika bra som sist. Och efter hockeyn blir det nog att se klart filmerna vi hyrt. Vi har börjat vara så dålig på se klart alla. Och känns ju väldig ovärt att hyra filmer och sen ser man inte alla :p och dom ska vara tillbaka imorgon.. haha. Annars vet jag inte vad man ska hitta på :) få väl se.

Och som alla pratar om.. SNÖ. Igår var det exakt en månad kvar till julafton, och ingen snö.. :(

Den lilla i magen har börjat sparka mycket neråt.. kan säga att det inte är en behaglig känsla :P ungefär som att något är påväg ut(om jag kan säga så) haha. Eller blir som ett tryck kanske låter bättre :P ajja kan inte förklara. Men huvudsaken han rör sig i alla fall :) så är mamma glad!
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback